Page 1 of 21 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 15 of 303

Thread: Thomas, Texans leave Broncos behind: 'We like to win over here'

  1. #1

    Default Thomas, Texans leave Broncos behind: 'We like to win over here'

    An hour later, as he prepared to leave the visitors' locker room, Thomas gave a very blunt assessment of his former team's approach to the final stages of Sunday's game.
    "That's what they do over there," Thomas told NFL.com. "I ain't a part of that no more. We like to win over here."
    http://www.nfl.com/news/story/0ap300...-win-over-here

  2. The Following 4 Users High Fived Dapper Dan For This Post:


  3. #2

  4. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Adopted Bronco:
    Izzy Mac
    Posts
    19,778

    Default

    “The world is a fine place and worth fighting for.”
    ― Ernest Hemingway

  5. The Following 7 Users High Fived aberdien For This Post:


  6. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Austin, TX
    Posts
    8,496

    Default

    "We like to hang onto our passes over here...
    Stop laughing."
    I miss the old Mile High Stadium.

  7. The Following 2 Users High Fived OrangeHoof For This Post:


  8. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Adopted Bronco:
    Glenn Martinez, Rahim Moore
    Posts
    27,806

    Default

    Cmon DT. You almost blew the game for them on your false start. Just shut up.

  9. The Following 3 Users High Fived BeefStew25 For This Post:


  10. #6
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Burlintgon, VT
    Adopted Bronco:
    Von Miller
    Posts
    38,543

    Default

    Quote Originally Posted by BeefStew25 View Post
    Cmon DT. You almost blew the game for them on your false start. Just shut up.
    I kinda put that more on O'Brien than DT. After those first 3 plays they probably practiced/scripted for him he pretty much disappeared. He probably shouldn't have been out there in crunch time. Especially after they had to use the timeout the play before when he didn't know where to line up.
    Quote Originally Posted by chazoe60 View Post
    I'm a ******* idiot.
    www.twitter.com/carnold744

  11. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Adopted Bronco:
    Glenn Martinez, Rahim Moore
    Posts
    27,806

    Default

    Quote Originally Posted by BroncoWave View Post
    I kinda put that more on O'Brien than DT. After those first 3 plays they probably practiced/scripted for him he pretty much disappeared. He probably shouldn't have been out there in crunch time. Especially after they had to use the timeout the play before when he didn't know where to line up.
    Well yeah but why does DT even need to talk shit.

  12. #8
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Burlintgon, VT
    Adopted Bronco:
    Von Miller
    Posts
    38,543

    Default

    Quote Originally Posted by BeefStew25 View Post
    Well yeah but why does DT even need to talk shit.
    It does seem out of character for him but you can't say he was inaccurate in his assessment.
    Quote Originally Posted by chazoe60 View Post
    I'm a ******* idiot.
    www.twitter.com/carnold744

  13. The Following User High Fived BroncoWave For This Post:


  14. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Adopted Bronco:
    Todd Davis
    Posts
    15,751

    Default

    Quote Originally Posted by BeefStew25 View Post
    Well yeah but why does DT even need to talk shit.
    Yeah. He let his chip get away from him. It happens. Doesn't help with his reputation as a classy guy though.
    The sharp edge of a razor is difficult to pass over; thus the wise say the path to Salvation is hard.

  15. The Following User High Fived Hawgdriver For This Post:


  16. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Adopted Bronco:
    Glenn Martinez, Rahim Moore
    Posts
    27,806

    Default

    Quote Originally Posted by BroncoWave View Post
    It does seem out of character for him but you can't say he was inaccurate in his assessment.
    He’s new guy at the front of the pic. Sit down newb

  17. The Following User High Fived BeefStew25 For This Post:


  18. #11
    Join Date
    May 2008
    Location
    Baltimore, MD
    Adopted Bronco:
    Emma Watson
    Posts
    63,446

    Default

    I dont care that he is talking shit but the other reality is that is a kick that McManus can make and has made before. If he gets it in what is DT going to say then? Lol

  19. The Following 2 Users High Fived Northman For This Post:


  20. #12

    Default

    Quote Originally Posted by Northman View Post
    I dont care that he is talking shit but the other reality is that is a kick that McManus can make and has made before. If he gets it in what is DT going to say then? Lol
    He knew first hand that we would **** it up. It’s the VJ curse.

  21. The Following User High Fived Dapper Dan For This Post:


  22. #13
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    San Diego, CA
    Posts
    9,375

    Default

    Quite the blast DT got off there. He might regret that one when he's done playing...

  23. #14
    Join Date
    Mar 2014
    Location
    Behind You
    Adopted Bronco:
    Every single one of wayninja's posts recently
    Posts
    19,057

    Default

    BUT Sanders

  24. The Following User High Fived Valar Morghulis For This Post:


  25. #15
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Westminster, CO
    Adopted Bronco:
    Demaryius, Derek, Shane, Von,
    Posts
    42,509

    Default Shots of the Game: An emotional reunion with Demaryius Thomas

    Days after being traded to the Texans, Demaryius Thomas made his return to Broncos Stadium at Mile High for the first time as an opponent. It was an emotional day, and these photos capture the bond Thomas shares with the team that was his home for nearly nine years and the bonds he built with the teammates and staff members he got to know in that time.
    https://www.denverbroncos.com/photos...5-3f35c29a0fb5

    Don't kid yourself - getting traded hit DT very hard.

    Thanks to MasterShake for my great signature
    Rest in Peace - Darrent (27) - Damien (29) - Kenny (11)
    #7 - JOHN - #44 - FLOYD - #80 - ROD
    THIS ONES FOR JOHN
    WOULD YOU RATHER WIN UGLY, OR LOSE PRETTY?

  26. The Following User High Fived Denver Native (Carol) For This Post:


Go
Shop AFC Champions and Super Bowl gear at the official online Pro Shop of the Denver Broncos!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
status.broncosforums.com - BroncosForums status updates
Partner with the USA Today Sports Media Group